zondag 9 september 2012

Eerste project

Gisteren was het dan zover...ik kon me eindelijk enkele uurtjes concentreren op het leren kennen van mijn nieuwe naaimachine. Vol goede moed...die me later af en toe toch eens in de schoenen zou zakken.
Mijn eerste project waar ik aan begonnen ben, is het maken van nieuwe kussensloopjes voor in onze zetel. Met mijn 2 superleuke stofjes van de Vermiljoenshop ging ik aan de slag.

En ik moet eerlijk bekennen: ik had toch gedacht dat het makkelijker ging zijn. Ik ben er ondertussen al ingeslaagd om 2 kussentjes (met flap ipv met ritssluiting) afgewerkt in de zetel te krijgen. Hoelang ik daaraan bezig ben geweest? Wel, laat ons daar niet over uitwijden.



Het grote probleem is dat ik alles onmiddellijk zo perfect mogelijk wil doen. En er komt bij naaien toch wel wat kennis van zake en oefening te pas. Zo heb ik vooral problemen om de stof volledig recht door de machine te krijgen. Maar volgens de mensen die ik hier al over gesproken heb, is dat gewoon een kwestie van tijd. En mensen die mij kennen weten dat, met mijn ongeduldig karakter, dit wel een grote beproeving is.

Maar we doen dapper verder en hopelijk ligt de zetel binnenkort vol met deze supertoffe kussentjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten