maandag 7 maart 2016

Seppe 1 jaar!

Dit weekend werd er meer dan dubbel gefeest voor Seppe's eerste verjaardag! Ondanks het feit dat ik nog wat wankel op de benen stond na ziek geweest te zijn deze week, wou ik toch zelf zijn verjaardagstaart bakken.

Zaterdagochtend kwamen eerst de vrienden langs voor een brunch. Naast de koffiekoekjes, sandwichen en pistolets, maakte ik ook een pastasalade en quiche Margherita.



Na 's ochtends/'s middags ons buikje te hebben gevuld, kwam in de namiddag de familie langs voor gebak en avondeten.

Op het menu een biscuit gevuld met chocolademousse en versierd met de held van onze klein man (hoe kan het ook anders): Bumba. Ik bakte ook nog mini-cupcakes en chocolate chip cookies.






De vlaggenlijn, gemaakt voor de cake smash, werd opgehangen en ik maakte uit dezelfde stofjes tafellopers.
,
En geen verjaardag zonder kroon. Ik had nog een restje van het girafjespaneel van Bambiblauw liggen en legde zo nog eens de link naar Seppe's geboortekaartje en doopsuiker.
Na gisteren nog een gezellig uitstapje te hebben gemaakt met ons drietjes, kunnen we spreken over een geslaagd verjaardagsweekend voor Seppe!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt je best gedaan met bakken! En zo mooi gepresenteerd allemaal! Proficiat en hip hip hip hoera voor Seppe!

    BeantwoordenVerwijderen