vrijdag 22 april 2016

Verfexperiment

Onze kleine man is ondertussen al 13 maanden jong. Sinds zijn geboorte werk ik op vrijdag niet en neem mijn ouderschapsverlof op. Zalig is dat! Tijd voor elkaar, tijd om te wandelen, ravotten....en ik denk dat hij nu ook wel oud genoeg is om samen te knutselen.

Gisteren liet ik Seppe al voor de eerste keer kennis maken met verf. Ik liet hem er niet onmiddellijk met de vingers in prutsen, maar "op afstand".
Enkele toefjes verf op een canvas, die dan omwikkelen in huishoudfolie en zo kon onze kleine oogappel vlekvrij (én vooral zonder risico om de verf allemaal op te eten) de kleurtjes ontdekken en de verf doen uitlopen op het doek.

Een fijn eerste project voor baby/dreumesjes en zijn "kunstwerkje" staat al te blinken op de kast. 

Ontdekken, leren, proberen én een tof resultaat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten