zaterdag 30 november 2013

Niet één, maar twee uiltjes vangen

Deze zomer werden we, bijna 3 maanden te vroeg, verrast met een smsje om de geboorte van Laure en Lisa aan te kondigen. Helaas moesten beiden meisjes langer dan gepland in het ziekenhuis blijven om op krachten te komen en dus werd het babybezoek uitgesteld.

Nu zijn Laure en Lisa gelukkig al enkele weekjes thuis bij mama, papa en zusje Geike en dus planden we een bezoekje, maar niet vooraleer ik achter mijn naaimachine was gekropen.
Ik besloot een lekker warm en gepersonaliseerd dekentje te maken en voor elk 2 spuugdoekjes.
Op de geboortekaartjes stonden uiltjes, dus koos ik voor deze twee schattige uiltjesstoffen.

Het blauwe stofje werd voor Laure gebruikt en combineerde ik met een rode, zachte fleece. Het groene stofje is voor Lisa en werkte ik af met een blauwe fleece.
Er staat voor deze snoezige tweeling alvast een warme winter voor de deur.

2 opmerkingen:

  1. Zeer tof geworden !! Mag ik vragen waar je het patroontje voor spuugdoekjes vond?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Cathy! Het patroontje heb ik van een vriendin gekregen, geen idee waar ze het gehaald heeft om eerlijk te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen