vrijdag 3 januari 2014

Pampertasje

De laatste twee dagen van 2013 hebben we onze creatieve en handige zelf nog eens bovengehaald. Op maandag organiseerde ik een naainamiddagje onder vriendinnen. Mijn naaimachine kreeg er 2 vriendjes bij en met de geur van versgebakken cinnamon rolls en het geluid van gezellig getetter gingen we aan de slag.

Terwijl de vriendinnen aan hun rokjes en kleedjes verder naaiden, waagde ik me aan een pampertasje. Hiervoor bestaan zoveel verschillende handleidingen en afwerkingen, maar op de naainamiddag besloot ik een tasje te maken met biaislint. Na heel wat gepruts, gevloek en gesakker kreeg ik er toch eentje af, maar het is me meer dan duidelijk geworden dat biais en ik nooit de beste maatjes zullen worden.

Op dinsdag besloot ik dus maar een een pampertasje te maken naar het voorbeeld van deze leuke tuto.
Het is toch veel fijner om met dit leuke tasje je kindje te moeten gaan verschonen dan gewoon met de pamper in de hand. Ik wist dan ook onmiddellijk welke stijlvolle baby ik hiermee kon plezieren.
De leuke stofjes kocht ik bij Veritas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten