zaterdag 1 februari 2014

Een mamzellige girlsnight

Voor een gezellige girlsnight had ik gisteren de ideale recepten in huis: fijne vriendinnen en mamzel Leen met allerlei leuke spulletjes om ons te showen. Tot ik naaivriendin Leen leerde kennen op de Sewing is Fun bijeenkomsten, had ik nog nooit van Mamzel gehoord, maar na het ontdekken van de website leek het me een heel fijn idee om eens een homeparty te organiseren.
Mamzel staat voor gezellige, vernieuwende, nuttige, mooie producten en cadeautjes voor het hele gezin. Handtassen, kookpotten, shoppers, naaikoffertjes, vazen, magneten, orginele juwelen, playama's, de bekende appel en perencontainers,... je kan ze allemaal vinden bij dit leuke Belgische bedrijfje. En geef toe, het is eens iets anders dan de gebruikelijke Tupperware-potten.
Het werd echt een toffe avond vol enthousiasme en verbazing van mijn gasten voor de producten die ons werden getoond.

Uiteraard kon ik het als gastvrouw niet laten om mijn vriendinnen te verwennen met hartige en zoete hapjes, kwestie van de avond zowel nuttig als aangenaam te laten verlopen.
Bedankt aan de vriendinnen en mamzel Leen voor de fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten