zondag 15 mei 2016

Groene vingers voor moederdag

Voor moederdag maakte ik samen met Seppe 2 cadeautjes...eentje voor mezelf en eentje voor de onthaalmama. Ik kocht 2 witte bloempotjes die we versierden met zijn handafdruk. Niet zo eenvoudig met een dreumes van bijna 14 maanden om het handje mooi open op de bloempot te krijgen, maar ik ben toch tevreden met het resultaat.
Daarna vulde ik de bloempotjes met aarde en zorgde dat deze mooi gelijk lag bovenaan. Vervolgens gebruikte ik nogmaals die schattige "kinderpol" en maakte een afdruk. Daarin werden graszaadjes gelegd. (Je kan dit trouwens evengoed met mos of cresson doen)
Elke dag een beetje bevochtigen en na iets minder dan een weekje groeide het gras in de handpalm van Seppe.
Hier staat het bloempotje op een ereplaats. Ik hoop dat de onthaalmama even blij was met haar zelfgemaakt cadeautje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten