dinsdag 26 juli 2016

Een laat vaderdagcadeau

Mijn papa wou voor vaderdag graag een nieuwe toilettas. Ik zou die wel even snel zelf maken om hem een orgineel, one-of-a-kind tasje te geven. Ik bestelde kurkleer bij K-bas en kocht een stofje met zeilbootjes bij Veritas.
Aangezien me de cadeautip maar enkele daagjes voor vaderdag werd gegeven, was de stof nog niet aangekomen op die bewuste zondag in juni.

Papa kreeg dus een fles champagne met een tegoedbon voor een nieuwe toilettas. En toen kwam de stof aan en had ik geen tijd meer...
Vorige week had ik mijn eerste dagje verlof en toen Seppe een dutje deed begon ik aan de Tipsy toilettas van Zo Geknipt 2.
Een heel tof en makkelijk patroontje, maar de afwerking binnenin ging iets moeilijker omdat het kurkleer toch wat dikker en stugger is dan katoen om mee te werken.


Een mooi resultaat en een tevreden papa (ook al kwam het cadeau een maandje te laat).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten