maandag 24 oktober 2016

Dirty thirty...het verslag

De tijd vliegt hier voorbij. Het is ondertussen al 2 weken geleden dat ik mijn 30e verjaardag groots vierde met familie en vrienden erbij.

Aangezien de voorgeschreven rust bij de zwangerschap, liet ik een traiteur komen om te BBQ'en en ook het dessertenbuffet gaf ik voor het eerst volledig uit handen (geen makkelijke opdracht voor mij).

Ik maakte echter wel wat decoratie voor op de tafels (en hier begon ik in de zomer al mee). Het thema was zwart en goud. Ik verzamelde champagneflessen en (met soms heel erg veel moeite) haalde ik er alle etiketten vanaf. Deze flessen spoot ik dan in het goud om daar bloemen in te steken.


Voor bij de aperitief maakte ik zelf kommetjes met modpodge en glitters. De eerste zakten helaas in elkaar wegens niet stevig genoeg en dus kon ik opnieuw aan de slag. Deze keer moffelde ik er wat krantenpapier in en met succes.
De eyecatcher van het feest werd de photobooth. Hoewel er eerst niet zoveel interessse voor was, kreeg men er maar niet genoeg van eens voor de lens gestaan te hebben. Met grappige en leuke foto's als herinnering ten gevolg.

Om de props in te steken, maakte ik ook gebruik van champagneflessen en gouden glitters (voor die extra bling bling).
En dan het dessertenbuffet...eigelijk best wel leuk om allemaal lekkere dingen op je dessert table te toveren zonder zelf uren en uren te staan bakken hebben en een ontplofte keuken achter te laten.



Het werd een heel fijne avond, eentje die ik nog lang zal onthouden!


1 opmerking: