donderdag 20 juli 2017

Een Ian-short voor mijn twee mannen

Voor we op vakantie vertrokken, had ik nog even de tijd om 2 Ian-shorten te naaien voor mijn twee mannen in huis. Een zwembroek heb je immers nooit teveel als je op vakantie vertrekt.
Normaal maak ik nooit een creatie uit La Maison Victor met dezelfde stof als in het magazine, maar Seppe is dol op haaien (oh en dino's ook wel hoor...mijn stoere tweejarige!) en dus was de keuze snel gemaakt.

Wat een zalig stofje en een makkelijk patroontje! Ik heb nog het langste zitten prutsen aan de rekker door de tunnel te trekken en mooi te verdelen, maar het is best een snel klaar project.
Mooie foto's trekken met een actieveling als Seppe was nog de grootste opdracht. Zowel manlief als zoonlief vonden de short heel comfortabel zitten en genoten ten volle van het zwembad. Op naar de volgende Ian, maar dan in een andere stof.

1 opmerking:

  1. Inderdaad zalig om te maken ,mijn kleinzoon is er super blij mee .
    Waar vind ik andere badpakstof voor een volgend exemplaar?

    BeantwoordenVerwijderen