maandag 16 oktober 2017

Baby blocks en vliegtuigjes

Toen we enkele weekjes terug mochten gaan babyknuffelen bij Thibo, besloot ik een zelfgemaakt dekentje mee te nemen. Bestaat er immers een beter kraamcadeau? Toen ik deze zomer bij een van de vriendinnen binnenliep op een zondagochtend, kon ik met heel veel plezier zien dat de meisjes, nu flinke kleuters, nog steeds gebruik maken van de dekentjes die ik voor hen maakte bij geboorte.
Ik koos een stofje van Birch Fabrics dat ik kocht bij de stoffenkamer. Helena is echt een topmadam en zorgde voor de perfect bijpassende kleur van paspel. Ik combineerde met een zachte minky fleece.
Ook mijn cameo mocht aan de slag om de babyblocks te maken. Het was even wat moeilijker om hetzelfde lettertype te vinden als op het kaartje, maar we zijn er toch in geslaagd.
Dit weekend kwam baby Thibo op zijn beurt bij ons op bezoek en oh wat fijn om hem vredig onder zijn dekentje te zien slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten