woensdag 2 mei 2018

Een late verjaardagstaart²

Het is hier stil geweest, veel te stil. Sorry aan mijn trouwe lezers, maar ik blog nu eenmaal alleen als ik er zin in heb en laat me niet teveel "dwingen" om wekelijks te bloggen.

Met onze twee kleine schatten heb ik de handen meer dan vol (en dan vooral het extra huishoudelijk werk dat erbij komt kijken), maar ook op het werk is het springen om bij te blijven. 's Avonds ben ik dan al heel erg blij als ik gewoon even een halfuurtje of uurtje in de zetel kan ploffen.

Zo komt het dat ik 2 maanden (ja, je leest het goed) na het verjaardagsfeestje van Seppe en Hanne pas nu met de verjaardagstaarten kom pronken.

In Februari werd onze kleine meid 1 jaar. Wat is dat jaartje voorbij gevlogen!
Ik maakte een taart gebasseerd op haar geboortekaartje. Het kind voelt immers helemaal niets voor de kinderheld bij uitstek bij de kleine ukjes dus een Bumba-taart zou niet op hetzelfde succes kunnen rekenen als dat bij grote broer het geval was.
Voor Seppe stond een taart met Plop-thema op het programma. We gingen immers voor zijn verjaardag naar de Plop-show kijken en de films van de kaboutervrienden zijn hier een grote hit.

Hanne kreeg 2 weken voor haar verjaardag nog een extra taartje gepresenteerd. De giant cupcake die ze voor haar neus geschoven kreeg bij haar cakesmash-fotoshoot maakte ik ook helemaal zelf.

Op naar de volgende verjaardag en ja, die volgt al binnen minder dan 10 maanden!

1 opmerking: