dinsdag 7 oktober 2014

Dat zit goed snor!

Een druk weekend werd zondag afgesloten met een gezellige babyborrel en ... een rondje babyknuffelen! Kleine Mathis werd geboren op 11 augustus en zijn geboorte werd aangekondigd met een leuk snorrenkaartje.

Dit thema verwerkte ik in een rompertje met lange mouwen, de winter komt er immers aan.
Om kleine baby Mathis lekker warm te houden op de wandelingetjes maakte ik ook een vlinderdeken. Hiervoor koos ik het snorrenstofje van Riley Blake en een extra zacht en warm teddykatoentje.

Welkom kleine Mathis! Eindelijk een jongen in het vriendengroepje na zeven meisjes!

Stof Riley Blake snorren gekocht bij Klijntje
Witte teddykatoen gekocht bij Bambiblauw

2 opmerkingen:

  1. hey, ik vind jouw blog heel leuk en ik heb je daarom opgegeven voor de Sunshine blogger award. hier lees je er meer over http://veronkiedw.blogspot.be/2014/10/sunshine-blogger-award.html het is geen verplichting natuurlijk he
    groetjes

    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een populair jongetje tussen al die meisjes. ;-)
    Hij gaat letterlijk zijn mannetje moeten staan.
    Prachtig cadeautje heb je gemaakt, dankbaar geboortekaartje met het snorretje qua inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen