zaterdag 29 december 2012

Een verrassing voor mijn kleine meid

31 December is niet enkel een dag om het einde van het jaar te vieren, maar ook de 4e verjaardag van mijn kleine nichtje. Om haar verjaardag niet te laten overschaduwen door de oudejaarsfestiviteiten, houden we morgen al een feestje en daar horen cadeautjes bij!

Buiten de gekochte pakjes, wil ik mijn kleine meid ook met iets speciaals verrassen: een vlaggenlijn met haar naam op.


Niet slecht voor mijn allereerste vlaggenlijn! Hopelijk is Ester even enthousiast!


(Fotokwaliteit is niet wat het zou moeten zijn, maar er is nu eenmaal weinig natuurlijk licht in December)

2 opmerkingen:

  1. Heb een leuk feestje vandaag! Fijn hé, om ook iets zelfgemaakts te kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad altijd heel leuk om iets zelfgemaakts te geven. De vlagjes zullen een plaatsje krijgen op haar kamertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen