zaterdag 1 december 2012

Het allereerste babydekentje

Gisteren mochten we het nieuwe baby'tje van een collega van 'het lief' gaan bewonderen. Natuurlijk kon ik niet met lege handen aankomen en dus besloot ik een gepersonaliseerd babydekentje te maken voor kleine Titus.


Het allereerste babydekentje dat van mijn machine rolde en het zal zeker en vast niet het laatste zijn. Twee weken geleden haalde ik 2 toffe stofjes bij Stoffen Van Leuven, elk vergezeld van een bijpassende en lekker warme fleecestof. De bedoeling was om het babydekentje voor Titus te maken, een dekentje voor mijn kleine neefje en een groter formaat voor mezelf, want zeg nu zelf: niets zo gezellig als knus in de zetel onder een dekentje te zitten tijdens de donkere wintermaanden.


Maar na een foto van het dekentje te tonen aan enkele collega's, heb ik alweer 2 dekentjes extra te maken. (weer een excuus rijker om de strijk even te laten staan en mij achter de naaimachine te nestelen)

Binnenkort dus zeker en vast meer nieuws uit dekentjesland!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten