donderdag 16 juni 2016

Adele

Enkele maanden geleden, na uren en uren met meerdere computers en via telefoon aan tickets te proberen raken, was het me dan toch eindelijk gelukt om 2 kaartjes te bemachtigen voor het derde en laatste optreden van Adele. Gisteren, na meer dan 2uur in de wagen door file richting Antwerpen, konden mijn schoonzus en ik onze plekjes innemen. En oh wauw, wat ben ik blij dat ik erbij was!

De jonge Britse, met een stem als een klok, is echt gewoon zo spontaan en babbelig aangelegd als ze in interviews en tv-optredens doet vermoeden. (En oh zalig dat vettig lachske dat ze af en toe kan bovenhalen!) De ideale girl next door om 's avonds gezellig in de zetel met een goed glas wijn mee te zitten babbelen...jaja, ik zou het volledig zien zitten met Mevrouw Adele hier naast de deur!



Alle grote hits kwamen aan bod en ook enkele nummers van de nieuwe plaat. Adele maakte ook tijd voor een akoestisch intermezzo, intiem zoals we meer van haar gewoon zijn.

De show zat heel goed in elkaar. Er was ontzettend veel interactie met het publiek, Adele liep een paar keer van en naar het 2e podium in het midden van de zaal...en dan spektakel bij "Set fire to the rain", waar de regen echt rondom Adele naar beneden viel.


Ok, ik ben een fan en dus misschien wat bevooroordeeld, maar ik heb ondertussen al heel wat concerten/festivals aangedaan en ik moet zeggen dat er toch weinig artiesten zijn die zich 2u lang zo goed en zuiver staande kunnen houden op stemgebied (zonder dat er dan playback of technische snufjes bij komen kijken).





Bedankt Adele, je was fantastisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten