vrijdag 3 juni 2016

Bingereaden en guilty pleasures

Vandaag las ik in de krant dat er een nieuwe trend is bij jonge vrouwen (en laat ik me daar met mijn net-geen-30-lentes nog maar even bij rekenen): bingereaden. Na het bingewatchen ook wel iets waar ik me aan durf wagen.

Als ik aan 'bingereaden' doe zijn het wel wat luchtigere boeken dan het boek dat ik eerder deze week uitlas. Vaak herlees ik ook mijn boekenseries en om de een of andere manier blijf ik even geboeid als de eerste keer. Harry Potter, Twilight, The Hunger Games, The Sookie Stackhouse-novels én mijn guilty pleasure waarvan ik deze week het laatste boek uitlas de Crossfire-serie.
Welke vrouw leest nu niet graag over een allesverslindende liefde? Geen hoogstaande literatuur, maar daar trekken we ons helemaal niets van aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten