woensdag 6 augustus 2014

Ellis Gourmet Burger

We tellen nog steeds ongeduldig af naar het moment dat we onze bureau enkele weekjes mogen achterlaten voor een welverdiende vakantie. In afwachting hiervan trokken "het lief" en ik er maandag even op uit.
We hielden 's middags halt aan een nieuw adresje in Gent, maar ondertussen al een begrip in hamburgerland, Ellis Gourmet Burger. Met een gezellig terras op de Korenmarkt, nodigt dit eethuisje zeker en vast uit voor een deugddoende en lekkere stop.
"Het lief" koos voor een burger met bacon (Ellis-special bacon) en ik ging voor de gegrilde kip met gegrilde groentjes (Funky chicken). We bestelden als side-dish een portie frietjes en een jacket potato. Vergezeld van lekkere sausjes en een ouderwetse glazen fles Heinz-ketchup, waren we echt in "burgerheaven".
Hamburgerrestaurants lijken ontzettend "in", want er is nog wel zo'n nieuw adresje in Gent dat op ons verlanglijstje staat. Vooral het feit dat deze nieuwe hamburgertenten meer bieden dan McDonalds en Quick, maakt ze ontzettend populair. Er worden nieuwe hamburgers gecreëerd en de klassiekers worden opgewardeerd.
Een verzorgde, snelle hap op een gezellig terrasje. Hier komen we zeker en vast nog eens terug.

1 opmerking:

  1. Oh ik passeerde daat al duusd keren als ik een shopke doe in mijn middagpauze en heb er steeds zin in in zo een burger! Maar gezien ik altijd alleen ben vind ik dat zo zielig :D

    BeantwoordenVerwijderen