dinsdag 19 augustus 2014

At last....a sunny pants

Maanden na de rest van blogland vond ik eindelijk de tijd om een sunny pants te maken uit La Maison Victor. En hoewel voor de meeste mensen de zomer er bijna opzit, is mijn verlof nog maar net begonnen en mogen we volgende week nog de valiezen inpakken. De sunny pants zal dus nog voldoende gelegenheid krijgen om te schitteren deze zomer.
Ik gebruikte een stofje van Atelier Brunette, Remember me. Een zijde-achtig lichtgewicht katoen dat ideaal is voor een luchtige zomerse broek. Helaas blijkt het stofje moeilijk kreukvrij te houden, maar eens je de broek draagt, valt dit niet zo op.
Ik had tevens naar Liezewiezewoes moeten luisteren die me al vertelde dat de maten redelijk groot uitvallen. Ik maakte mijn gewone kledingmaat, maar mocht héél wat aanpassen aangezien veel te groot. Volgende keer mag ik dus gerust het patroontje een maat kleiner gebruiken.
En toen genoot mijn fotograaf van dienst nog even van het laatste streepje zonlicht om mijn sunny pants in het "goede daglicht" te plaatsen.

1 opmerking:

  1. ha, ik zei het je eh :D Maar ze staat je wel goed zeg! Ik maakte mijn 2e exemplaar gisterenavond en draag ze vandaag al :D

    BeantwoordenVerwijderen