zondag 4 januari 2015

Het allereerste nieuwjaarsbriefje

De nieuwjaarsbrief is een aloude traditie bij ons in Vlaanderen. Ga je de landsgrens over naar Nederland, Frankrijk of Duitsland dan zal niemand weten waar je over spreekt, maar bij ons horen fijne wensen nu eenmaal bij 1 januari.  

Het is een traditie waar ik zelf altijd erg van gehouden heb (buiten één jaartje waar ik absoluut mijn briefje niet wou opzeggen) en een traditie die ik graag zie verder gezet worden bij mijn eigen kroost. Vandaar lag er voor oma, opa, meter en peter ook hier alvast een nieuwjaarsbrief met wensjes klaar.
In het bijhorende pakje zat een fotokader met baby's eerste foto (of beter echo) in.

1 opmerking:

  1. Heel origineel gedaan, de oma en de opa zullen wel blij geweest zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen