donderdag 13 juni 2013

Running...and than some more running...

De reden waarom ik de afgelopen 2 maanden zo weinig "creatieve" zaken op mijn blog heb gepost, is compleet te wijten aan een 'zot' plan van het lief. Ik ben sinds kort hard aan het trainen voor de Midzomernachtrun in Gent op 22 juni: 10km door het historische centrum van Gent.

Tot voor onze inschrijving kon ik 5km lopen, dus had ik nog heel wat werk voor de boeg. Gelukkig kan ik toch een klein beetje terugvallen op mijn sportief verleden en heb ik snel kunnen bijtrainen naar 10km.

Mijn weken bestaan dus uit werken, trainen, werken, huishoudelijke taken uitvoeren, werken, trainen,...en tussendoor heel wat rusten in het gezelschap van een goed boek. Voor de naaimachine is er dus maar weinig tijd over als je ook nog eens de drukke sociale kalender in acht neemt.
Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover: het ophalen van ons startnummer mét mijn eigen gekozen slogen: "Yes we can!". En nu maar hopen dat we het op 22juni waarmaken!

3 opmerkingen: