zaterdag 20 oktober 2012

Dagelijkse Kost 4

Als grote fan van Jeroen Meus (al sinds zijn prille begindagen bij VTM "Met Meus & Vork"), ben ik heel blij dat ik mijn collectie kookboeken van Jeroen verder heb kunnen uitbereiden.

Na deel 1, 2 en 3 kon natuurlijk deel 4 niet ontbreken op mijn boekenschap.


Net zoals in deel 3, kan je ook in deel 4 recepten opzoeken aan de hand van een lijst ingrediënten. Heel handig!

Enkele receptjes had ik reeds gemaakt nadat ze op tv werden getoond, zoals de honingcake met appel. Maar de volgende lekkernijen zullen een dezer dagen zeker op de tafel getoverd worden: boerenworst met mosterdpuree en gebakken ui, tomatenroomsoep met kip en dragon en de frisse citroentaart.

Ik kijk alvast uit naar Dagelijkse Kost 5 meneer Meus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten