zaterdag 20 oktober 2012

Happy days met Sofie Dumont

Vandaag kwam ik een van mijn geliefde koks tegen: Sofie Dumont! Ik kende haar al van de verkiezing "Lady Chef of the Year 2009" en werd echte fan van haar programma "Goe Gebakken". Er staan dus al 2 boeken van deze klassevolle dame in mijn boekenrek en vandaag is daar nog eentje bijgekomen. "Happy days met Sofie Dumont". Een kookboek opgedeeld in thema's. Sofie kookt voor: een vrije dag, barbecue, babysitten, voor de open haard, full option romantiek,... Makkelijke, lekkere en snelle gerechten.

Hoewel ik niet zo een grote fan ben van het nieuwe kookprogramma van Sofie op VTM, blijft dit toch echt een grote madam voor mij. De recepten die ik van haar heb uitgeprobeerd (grotendeels uit haar Goe Gebakken boeken) zijn steeds heel erg in de smaak gevallen en ik ben ervan overtuigd dat de receptjes uit dit nieuwe boek dat ook weer zullen doen!

Smakelijk Sofie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten