dinsdag 9 oktober 2012

Meer dan 24uur in een dag

Er bestaat blijkbaar toch zoiets als té veel hobby's hebben. Niet alleen heb ik sinds kort een heel fijne naaimachine gekocht, waar ik veel te weinig tijd kan achter doorbrengen, ik ben ook verknocht geraakt aan diertjes haken, tshirtjes flocken, cupcakes decoreren, taarten decoreren, koken, bakken, breien (of een poging tot, want mijn allerliefste collegaatje zal me hier toch wat in moeten bijstaan), lezen, serietjes kijken....en tussendoor probeer ik ook nog een beetje sportief te zijn.

Maar gisteren was het dus nog eens tijd voor het leukste naaiclubje aller tijden: "Sewing is fun". Hoewel ik gisteren niet genaaid heb, heb ik zeer veel bijgeleerd over het patronen tekenen en heb ik doorgenomen hoe ik aan een supertof tasje kan beginnen. (Het beginnen zelf moet dus nog gebeuren). Gelukkig heb ik hiervoor dus ook een leuk stofje voor de voering van mijn tasje kunnen kopen bij pand diependaele die kwam verkopen tijdens de bijeenkomst. Dat is toch al iets dat ik van mijn lijstje kan schrappen.

Maar...vandaag kwam mijn collega (diezelfde die me nog meer zal mogen inleiden in de kunst van het breien) met een breiboekje van Phildar aanzetten met ontzettend veel fijne ideetjes en megafluffige en zachte maaksels voor kindjes.

Vandaar dus alweer mijn dilemma: aan wat eerst beginnen?
En zeggen dat ik ondertussen ook nog een spannend boek aan het lezen ben en verschillende Amerikaanse series tracht te volgen (maar waar ik al hopeloos bij achterop ben geraakt).

De conclusie is voor mij heel eenvoudig...er zijn meer dan 24uur nodig in een dag om allemaal gedaan te krijgen waar ik me mee wil bezig houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten