donderdag 12 oktober 2017

An-tasjes met een streepje goud

12 Oktober is al enkele jaren de 'Dag van de Onthaalouder'. Seppe en Hanne hebben geluk ... ze hebben er twee met een hart van goud! En dus op deze speciale dag, verdienen Marta en Daphne wel een cadeautje met een gouden randje aan.
Ik maakte 2 An-tasjes naar het patroon van 'Jace did it!'. Wat een heerlijk en relatief snel projectje! Zo haalde ik toch nog eens mijn naaimachine uit de kast naast de vele uurtjes tijd die ik stop in de voorbereiding en organisatie van Fotoshoot For Life.

De foto's zijn nie zo heel duidelijk want het ene tasje kon in daglicht gefotografeerd worden, nummertje 2 helaas niet.

Ik gebruikte een stofje van Camelot Fabrics dat ik kocht bij Lavvi Ebbel. Bij het zwarte tasje, combineerde ik met een gouden paspel en witte kamsnap die ik nog liggen had. Helaas opent die net niet zo goed als de broertjes van Prym. Voor de binnenvoering koos ik de witte (met streepje goud) variant van hetzelfde stofje.

Het tweede tasje draaide ik de stoffenkeuze om en werkte ik af met een zwarte paspel.

Ik hoop dat Daphne en Marta er heel blij mee zijn. Het is toch eens wat anders dan die duivels lekkere chocolaatjes of mooie bos bloemen.

Een fijne dag van de onthaalouder...jullie zijn van goudwaarde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten